Loggbok

5 Feb

Vecka: 4-5

Tidsåtgång: 10 timmar

Mål för veckan?: Leta info om Android samt att lägga upp den klara iPhone texten.

Hur nås målen?: Jag skriver om och förbättrar Android texten på min dator.

Hur gick veckans arbete?: Det gick jätte bra och jag fortsatte jobba intensivt. I onsdags när jag jobbade med mitt projekt arbete så startades min dator om sig och jag förlorade lite text om Android eftersom jag inte hade sparat den, men nu har jag löst problemet genom att hitta ny text och göra om och skriva om 😀

Uppföljning av veckans arbete: Försöka jobba lite mer intensivt med kodningen.

Att ta upp vid nästa handledningstillfälle: 

Kommentera

